سپاهان موزیک

ساخت وبلاگ

از کجا دستگاه لیزر دایود الکس را تهیه کنیم

با توجه به موارد گفته شده در این مقاله شاید بر آن شدید که از دستگاه لیزر دایود الکس استفاده کرده و از مزایای آن بهره ببرید. در وهله‌ی اول باید عرض کنیم که این دستگاه را باید از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید، چرا که عرضه‌ی دستگاه‌های تقلبی در بازار رو به افزایش شدیدی است و قیمت دستگاه لیزر دایود الکس را بسیار گران تر از فروشگاه های معتبر اعلام میکنند.

ما به شما عزیزان استفاده از خدمات تیم تخصصی طاهر تاج مادر را پیشنهاد می‌کنیم. این تیم متخصص با دارا بودن افراد با تجربه و شناخت کافی نسبت به کلیه دستگاه‌های لیزر مو می‌توانند خدمات مناسبی در این زمینه به شما ارائه دهند.

همچنین در نظر بگیرید که شرکت طاهر تاج مادر به غیر از دستگاه لیزر دایود الکس از یک‌سری دستگاه‌های دیگر قدرتمند در این باره رونمایی کرده است که می‌توانید اطلاعات همه آنها را در سایت رسمی این شرکت مشاهده کنید. توصیه می‌کنیم برای مشاهده این اطلاعات و همچنین برقراری تماس با مشاوران این تیم به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

راه‌های ارتباطی موجود در این سایت می‌تواند بدون کمترین دردسری شما را آماده‌ی یک مشاوره تلفنی کاملاً رایگان در خصوص اطلاعات انواع دستگاه‌های لیزر و همچنین چگونگی خرید آنها کند.

کاربرد لیزر الکس دایود

  1. جوان‌سازی پوست و موزدایی
  2. درمان مؤثر ضایعات مربوط به رنگدانه ­ها
  3. درمان مؤثر ضایعات عروقی

ویژگی های لیزر الکس دایود

  • قدرت ۳۰۰ میلی متری را دریافت می کند و خروجی پایدار را با فرکانس بالا تامین می کند در نتیجه ثبات بالا، طول عمر طولانی و نتیجه درمان عالی دارد
  • پروب ها با ماژول نیمه هادی سرد می شود و می تواند محل مداوا را به طور کامل خنک نگه دارد
  • کاربرد ساده لیزر با استفاده از فیبرهای نوری هوشمند
  • قابلیت تنظیم نقطه بین ۳ تا ۱۰ میلی متر
  • از صدمه رساندن به اپیدرم محافظت می کند
سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 703 تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1399 ساعت: 11:03

انواع روش های اخذ اقامت در ترکیه

برای اخذ اقامت ترکیه قوانین شفافی وجود دارد. در قانون اتباع خارجی و حمایت های بین المللی به شماره 6458 ، 6 نوع اجازه اقامت برای اتباع خارجی در ترکیه ذکر شده است. در زیر به این ۶ مورد به اختصار اشاره شده است:

1. اجازه اقامت کوتاه مدت در ترکیه برای حداکثر یک سال

۲. اجازه اقامت خانوادگی در ترکیه

3. اجازه اقامت دانشجویی که بر طبق دوره تحصیلی اعطا می شود

۴.اجازه اقامت طولانی مدت اعطا شده بدون محدودیت زمانی

5. اجازه اقامت بشردوستانه برای حداکثر یک سال

6. اجازه اقامت برای قربانیان قاچاق انسان که در ابتدا به مدت 30 روز داده شده و مدت کل آنها نمی تواند بیش از سه سال یا بیشتر باشد و می توانند در یک زمان حداکثر به مدت شش ماه تمدید شوند.

اخذ اقامت بلند مدت در ترکیه

دریافت اقامت بلند مدت در ترکیه در واقع مجوز مدت اقامت بدون وقفه در ترکیه می باشد. فردی که در طی ۸ سال گذشته در خاک ترکیه به صورت قانونی اقامت داشته است و البته که در طی این مدت از کمک های دولتی استفاده نکرده باشد، منبع کافی و منظمی از درآمد وجود داشته باشد و همچنین فرد و اعضای خانواده او دارای بیمه درمانی معتبر باشد می تواند برای اقامت دایم ترکیه اقدام نماید.

در این بین کسی که برای تحصیل در ترکیه حضور داشته باشند نیمی از مدت زمان اقامت دانشجویی بر اساس ماده 38 شماره 6458 قانون اتباع خارجی و حمایت بین المللی به عنوان سابقه اقامت به حساب می آید.  اتباع خارجی که دارای اجازه اقامت طولانی مدت هستند  موظفند خدمت سربازی را انجام دهند ، انتخاب و انتخاب شوند ، وارد اداره های دولتی شوند و از حقوق تأمین اجتماعی برخوردار باشند.

اجازه اقامت کوتاه مدت در ترکیه

اخذ اقامت یکساله ترکیه را می توانید به راحتی به دست بیاورید. اگر شما جزء افرادی می باشید که به کشور ترکیه تردد دارید و یا بیش از ۹۰ روز در ترکیه می خواهید اقامت داشته باشید می توانید اقدام به اخذ اقامت یکساله ترکیه نمایید. این اقامت می تواند یکی از ارزانترین روش های اقامت در ترکیه باشد. البته لازم به ذکر است اقامت یکساله ترکیه به اقامت توریستی ترکیه نیز معروف است.

در این روش شما می بایستی جایی را اجاره کنید و اجاره نامه شما در دفتر اسناد رسمی تایید شود سپس مدارک لازم برای وقت راندوو را باید آماده کنید. مدارکی به مانند بیمه درمانی، واریز هزینه های ادراه مهاجرت و … .

در زمان وقت راندوو باید در اداره مهاجرت حضور داشته باشید و در صورتی که پرونده شما کامل باشد حداکثر ظرف 90 روز کیملیک شما صادر خواهد گردید و شما خواهید توانست 1 سال در ترکیه بدون محدودیت حضور داشته باشید.

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 477 تاريخ : چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت: 21:58

سوئیفت چیست؟

سوئیفت (Swift) زبان برنامه نویسی برای ساخت اپلیکیشن های سیستم عامل گوشی های تلفن همراه اپل یعنی ios می باشد. سوئیفت در سال 2014 معرفی شد و از آن زمان تا به امروز نسخه های جدیدتری از این زبان برنامه نویسی منتشر شده است که معمولا آپدیت های نسبتا قابل توجهی دارند. سوئیفت بر مبنای دو زبان های برنامه نویسی سی (C) و آبجکتیو سی (Objective C) می باشد ، به این صورت که بهترین ویژگی های دو زبان برنامه نویسی یاد شده را به همراه خود دارد. با استفاده از سوئیفت می توانید انواع برنامه های مختلف را بر روی سیستم عامل ios اجرا و تست کنید.

ویژگی های زبان برنامه نویسی سوئیفت

  • از سوئیفت معمولا به عنوان بهترین زبان برنامه نویسی برای سیستم عامل ios یاد می شود.
  • این زبان برنامه نویسی از الگوهای برنامه نویسی امن استفاده می کند و همچنین این قابلیت را به توسعه دهنده می دهد تا بتواند به راحتی الگوهای مختلف را پیاده سازی کند.
  • ارائه ویژگی های مدرن و برتر برنامه نویسی
  • ارائه سینتکس مشابه آبجکتیو سی (Objective C)
  • دسترسی به انواع فریم ورک های مختلف برای راحتی و سهولت بیشتر تولید و توسعه برنامه های ios
  • سوئیفت بسیاری از عملکردهای مختلف را مدیریت می کند و در واقع برخی از عملکردهای مختلف را بر عهده برنامه نویس نمی گذارد !
  • پشتیبانی از قابلیت کدنویسی به صورت شئ گرایی

با توجه به این ویژگی ها و سایر ویژگی هایی که زبان برنامه نویسی سوئیفت ارائه می کند ، می توان به راحتی برنامه های مختلف در زمینه های مختلف طراحی و توسعه داد و همچنین کدنویسی با استفاده از زبان برنامه نویسی سوئیفت بسیار لذت بخش خواهد بود. از زمان ساخت گوشی های اپل ، نزدیک به چندین سال بعد این زبان برنامه نویسی راهی بازار شد و تقریبا تا مدت ها ، توسعه دهندگان برای توسعه اپلیکیشن های ios دچار مشکلات و چالش های مختلفی بودند اما با ارائه نسخه کاملی از سوئیفت به بازار این مشکل رفع شد و در حال حاضر توسعه دهندگان می توانند به راحتی از قابلیت ها و ویژگی های سوئیفت بهره مند شوند.

سوئیفت در حال حاضر به عنوان اصلی ترین زبان برنامه نویسی برای توسعه اپلیکیشن های گوشی های اپل و در واقع سیستم عامل ios می باشد. اگر به دنبال تولید و توسعه اپلیکیشن های ios برای کسب و کار خود هستید ، متخصصان شرکت سپنته می توانند با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن اپلیکیشن های ios کسب و کار شما را توسعه دهند.

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 472 تاريخ : 12 دی 1399 ساعت: 21:31

با مزایای تلویزیون‌های خمیده ال‌جی آشنا شوید!

پنل‌های خمیده LG OLED، با کاستن از میزان ضخامت تلویزیون سبب افزایش زیبایی آن می‌شوند: این تلویزیون‌ها با ضخامتی چهار میلی‌متری تنها حاشیه‌ای یازده میلی‌متری در هر طرف پنل دارند. وزن تلویزیون‌های خمیده OLED LG نسبت به تمامی همتایان خود کمتر بوده و این محصول تعریفی نو از مفاهیم باریک بودن و سبک بودن عرضه می‌کند و در واقع قیمت تلویزیون ال جی نیز مدنظر است.

با معرفی فناوری رویایی صفحه نمایش‌های LG که تجربه بی‌نظیری از سیستم‌های سینمای خانگی را تضمین می‌کند، امسال به نقطه ای مهم در تاریخچه صنعت تلویزیون تبدیل شد. این فناوری که توسط رسانه‌ها با عباراتی چون «رنگ‌های شگفت‌انگیز» و «نوآوری بی‌بدیل» توصیف شده است، یکی از دستاوردهای خلاقانه LG Display محسوب می‌شود که از زمان عرضه توجه های بسیاری را به خود جلب کرده است. نخستین تلویزیون خمیده‌ای که از فناوری OLED  بهره می‌گرفت، در کره جنوبی عرضه شده و چند ماه بعد در اروپا و ایالات متحده نیز در دسترس کاربران قرار گرفت. انتظار می‌رود این محصول به زودی در دیگر نقاط جهان نیز ارائه شود.


LG Display برای تولید این تلویزیون‌ها از فناوری WRGB OLED که شامل برد اصلی Oxide TFT و معماری WRGB بوده و از نظر فنی راهکاری بهینه برای پنل های OLED بزرگ به شمار می‌رود، بهره می‌گیرد. با استفاده از طراحی انحناوار OLED ها، پنل‌های خارق‌العاده و شاهکاری تولید می‌شوند که نه تنها از نظر زیبایی خیره‌کننده بوده، بلکه تجربه‌ای بی‌نظیر از تماشای تلویزیون را برای کاربران به ارمغان می‌آورند.
پنل‌های خمیده LG OLED، با کاستن از میزان ضخامت تلویزیون سبب افزایش زیبایی آن می‌شوند: این تلویزیون‌ها با ضخامتی چهار میلی‌متری تنها حاشیه‌ای یازده میلی‌متری در هر طرف پنل دارند. وزن تلویزیون‌های خمیده OLED LG نسبت به تمامی همتایان خود کمتر بوده و این محصول تعریفی نو از مفاهیم باریک بودن و سبک بودن عرضه می‌کند.

 

در همین حال، پنل‌های OLED خمیده LG تصاویری باکیفیت عرضه کرده و رنگ‌هایی طبیعی و زنده را با استفاده از ۸٫۳ میلیون ساب پیکسل (دو میلیون بیشتر از ساب پیکسل‌های پنل‌های رقبا در کنار ساب پیکسل‌های سفید رنگ) ، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. زمان پاسخدهی پنل هم کمتر از ۰٫۰۰۱ میلی ثانیه بوده و بنابراین پنل ۵۰۰۰ بار نسبت به LCDها سریع‌تر عمل می‌کند.
علاوه بر این‌ها، تلویزیون‌های OLED خمیده LG با وجود توانایی فوق‌العاده خود در تولید رنگ‌های طیف مشکی قادر است به خوبی رنگ‌های مشکی تیره و عمیق را به نمایش در آورده و درخشندگی بی نهایت و بهینه ای را ارائه کند. در واقع، توانایی پنل در نمایش رنگ‌های طیف مشکی کیفیت تصویری بی‌رقیب را با ارائه تصاویری شفاف و واضح برای تلویزیون به ارمغان آورده و حتی مشاهده یک تار مو را نیز به سادگی امکان پذیر می‌سازد.

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 437 تاريخ : دوشنبه 8 دی 1399 ساعت: 8:46

خبرنامه